GDPR - Hotel Perla - Timișoara

 

 

 

 

  1. CINE ESTE ADMINISTRATORUL (OPERATORUL) DATELOR DVS?

Administratorul datelor personale colectate:

  1. prin intermediul Magazinului Online  (inclusiv folosind fișierele cookie sau o tehnologie asemănătoare) sau al altor canale de comunicare cu Client obținute pe baza activității Clientului în Internet, sau în magazine staționare aparținând companiei  SC PEN-TUR-COM-PERLA SRL
  2. este societatea Sc Pen-TUR-COM-PERLA Srl. Timisoara, StrProtopop George Dragomir NR 9 Jud Timis, Cui RO2484098 ,Reg.Comert: J35/3510/1992  Datele de contact pentru clienții din România sunt: nr de telefon +4 0256203100, adresa de e-mail: office@hotelperla.ro  – denumită în continuare ”Administrator”

 

  1. CUM AVEM GRIJĂ DE PROTEJAREA DATELOR DVS?

Datele personale ale Clientului sunt prelucrate în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016. despre protecția persoanelor fizice privind prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, precum și abrogarea Directivei 95/46/CE (Jurn.Oficial UE.L Nr. 119, pag. 1) (denumit în continuare “GDPR”) și alte prevederile ale legii privind protecția datelor cu caracter personal, aplicabile în prezent adică pe întreaga perioadă de prelucrare a datelor specificate. Datele personale înseamnă informații cu ajutorul carora o persoană fizică poate fi identificată sau identificabilă (denumite în continuare “Datele Personale”).

O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată în mod direct sau indirect, în special pe baza unui identificator, cum ar fi numele și prenumele, numărul de identificare, datele de localizare, ID-ul de Internet sau unul sau mai mulți factori specifici.

Administratorul acordă o atenție specială pentru a proteja interesele persoanelor la care se referă datele, și, în special, asigură că datele colectate de acesta sunt:

  1. prelucrate în conformitate cu legea, în mod echitabil și transparent pentru persoana vizată;
  2. colectate în scopuri concrete, explicite și legitime și nu sunt prelucrate în continuare într-un mod incompatibil cu aceste scopuri;
  3. adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar pentru scopurile pentru care sunt procesate;
  4. corecte și actualizate, dacă necesar;
  5. păstrate într-o formă care să permită identificarea persoanei vizate nu mai mult decât este necesar pentru scopurile pentru care datele sunt prelucrate;
  6. prelucrate într-un mod care să asigure o securitate adecvată a Datelor Personale, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și a pierderii accidentale, a distrugerii sau deteriorării, cu ajutorul măsurilor tehnice sau organizatorice corespunzătoare

Informatiile pe care le prelucram: Datele dvs. nume, prenume și adresa de email ajung în posesia noastră când un Client se înregistreaza pentru un cont de utilizator. Nu colectăm date personale despre vizitatorii și utilizatorii site-ului dacă aceștia nu înregistreaza un cont. De asemenea datele stocate nu sunt puse la dispoziția altor destinatari. Este posibil să colectăm date care nu au caracter personal referitoare la teritoriul din care s-a facut vizita pe site, durata vizitei și paginile accesate. Aceste date fără caracter personal sunt utilizate în scopuri interne de marketing. Pentru detalii vă rugăm să consulatați Politica Cookie existenta la art. 6.

Identificarea si autentificarea clientului: Prin client se întelege orice persoană care și-a creat un cont. Pentru a crea un cont, clientul trebuie să introducă într-un formular numele, prenumele și adresa de e-mail. După crearea contului identificarea se face prin introducerea parolei (un șir de caractere) de la tastatură. Doi utilizatori nu pot avea aceeași parolă. Conturile neutilizate o perioada îndelungată pot fi dezactivate. După dezactivarea contului este posibil ca datele personale să fie stocate un timp rezonabil în scopuri de audit. Dacă un client observă dezactivarea și transmite un email pentru stergerea datelor personale aceastea vor fi șterse. Parolele vor fi schimbate în mod periodic de către client dacă politica de securitate o impune. Clientul care refuză schimbarea parolei nu va putea accesa contul.

Scopul prelucrarii datelor personale: Vom folosi datele personale pentru a oferi Clientului produsele descrise pe site, pentru a vă facilita și procesa plațile, pentru a facilita o comandă viitoare, pentru a răspunde la reclamațiile Clientului și pentru a informa Clientului despre modificarile de securitate. Scopul colectării va varia în funcție de nevoile fiecarui client și de marketing. Clientii care și-au exprimat consimțămantul vor putea primi newslettere privitoare la promoții sau reduceri de preț sau știri operationale. Deci, scopul prelucrîrii datelor personale va fi stabilit în mod cert de către client. Clientul care a optat inițial pentru transmiterea de newslettere și ulterior nu mai dorește să primeasca mesaje poate dezactiva sau modifica preferințele intiale accesând setarile contului.

Stocarea Datelor Personale: Initial datele personale sunt prelucrate automat și stocate într-un fișier general la care accesul se realizează pe bază de parolă doar de administratorul companiei. Parolele sunt cunoscute doar de administratorul societătii. Datele mentionate în fisierul de acces sunt păstrate 2 ani pentru a fi folosite ca probe în cazul unor investigații și vor fi șterse la solicitarea clientului. Cand volumul datelor stocate va impune executarea copiilor de siguranță clientul va fi informat imediat.

Clientul este responsabil pentru păstrarea seretului parolei de acces în contul unic. Clientul întelege că dacă încredințeaza cuiva parola contului sâu, acea persoană are acces și la datele sale personale.

După cum s-a arătat la început, realizând cât de importantă este viața privată a Clienților, Administratorul protejează nu numai persoanele care vizitează Magazinul Online sau folosesc Aplicații, dar, de asemenea, Clienții care au pus la dispoziția Administratorului Datele sale Personale cu utilizarea altor canale de comunicare, și anume.:

  1. site-ul https://www.facebook.comși orice alte site-uri marcate sau co-marcate cu firma Facebook (inclusiv subdomeniile, versiuni internaționale, widget-uri, și versiuni pentru telefoane mobile) ale căror principii de funcționare se bazează pe reglementările disponibile, în special, la adresa https://www.facebook.com/legal/terms, furnizate de Facebook Inc., sau, respectiv, de Facebook Ireland Limited (în continuare “Service Facebook”), inclusiv prin intermediul funcției Facebook Lead Ads, care vizează marketingul direct al produselor sau serviciilor proprii ale Administratorului. Regulile pentru protecția și utilizarea Datelor Personale de către Serviciul Facebook sunt disponibile, de exemplu, pe site-ul: https://www.facebook.com/policy.php. Administratorul nu are nicio influență asupra conținutului reglementărilor legale ale site-ului Facebook, inclusiv celor care se referă la Datele Personale.
  2. aplicații care permit Administratorului să realizeze campanii publicitare, inclusiv concursuri, în cadrul site-ul Facebook.

 

  1. ÎN CE SCOPURI SUNT UTILIZATE INFORMAȚIILE DESPRE DVS?

De fiecare dată, scopul și domeniul datelor prelucrate de Administrator rezultă din consimțământul Clientului, din contract sau din lege, iar datele sunt precizate suplimentar ca urmare a acțiunilor întreprinse de Client în Magazinul Online sau pe alte canale de comunicare cu Clientul. De exemplu: (I) Datele Personale ale Clientului pot fi procesate pentru a-i acorda, prezenta sau oferi oferte și promoții dedicate pentru el, pe cât posibil adaptate preferințelor sale (care ar putea produce un impact esențial asupra lui), numai dacă Clientul și-a dat consimțământul (datele nu sunt disponibile persoanelor care nu și-au dat acest consimțământ); (II) dacă Clientul nu decide să cumpere prin intermediul Magazinului Online, ci va efectua prin intermediul acestuia numai o Rezervare a Produselor selectate, Datele sale Personale nu vor fi puse la dispoziția transportatorului care efectuează expedieri la comanda Administratorului.

Scopurile preluarii Datelor Personale ale Clienților de către Administrator, sunt:

  1. încheierea și realizarea Contractului de Prestare a Serviciilor (Cont) sau luarea de măsuri la cererea viitorului Client înainte de încheierea Contractului (datele dvs. sunt procesate în scopul de a vă administra Contul pentru a vă putea bucura de avantajele pe care acest Cont le oferă, de exemplu, plasarea comenzilor fără a fi nevoie să completați de fiecare dată formulare, acces la istoricul cumpărăturilor, gestionarea consimțământurilor dvs. pe site etc., permițându-vă să beneficiați de alte servicii disponibile pe site-ul nostru);
  2. încheierea și realizarea Contractului de Vânzare sau a Rezervării sau luarea de măsuri la cererea viitorului Client înainte de încheierea Contractului (Datele dvs. Personale ne sunt necesare pentru realizarea comenzii dvs. și pentru îndeplinirea contractului încheiat – în special confirmarea depunerii comenzii și rezervarea sau trimiterea produsului selectat către dvs., precum și dacă este necesar, contactarea dvs. în această chestiune);
  3. acceptarea și examinarea reclamațiilor;
  4. desfășurarea concursului, în special selectarea câștigătorilor concursului și acordarea premiilor;
  5. prezentarea de reclame, oferte sau promoții (reduceri) privind produsele sau serviciile Administratorului și ale partenerilor ( lista actuală este disponibilă în cadrul pagina magazinului) săi destinate tuturor consumatorilor, în special pentru realizarea acordului de furnizare a Newsletter-ului;
  6. evaluarea și analiza activității și a informației despre Client, inclusiv în cadrul prelucrării automate a Datelor cu Caracter Personal (profilare), în scopul de a prezenta reclame generale, oferte sau promoții (reduceri), privind produsele sau servicile Administratorul și ale partenerilor săi, într-un mod adaptat intereselor Clientului respectiv (dar care nu afectează în mod semnificativ deciziile sale), în special, în vederea realizării acordului de furnizare a Newsletter-ului și a analizelor de piață și a celor statistice;
  7. urmărirea reclamațiilor și apărarea împotriva revendicărilor, inclusiv din partea terților – dacă utilizați majoritatea funcționalităților Magazinului Online și a Aplicației;
  8. îndeplinirea obligațiilor legale care decurg din reglementări, de exemplu, fiscale și contabile, în special în cazul contractelor plătibile;
  9. corespondenta cu Clientii, inclusiv acordarea răspunsurilor la mesajele Clientilor.

În cazul unui Client major, cu acordul său suplimentar, Datele Personale pot fi, de asemenea, prelucrate pentru a prezenta, a crea, a acorda și a realiza reclamele, ofertele sau promoțiile (reducerile) care se referă la produsele sau serviciile Administratorului și partenerilor săi, dedicate Clientului respectiv, adaptate la preferințele sale (profilare), ca rezultat al luării deciziilor automate, care pot produce efecte juridice sau pot avea un impact esențial asupra acestuia, de exemplu printr-o reducere pe termen scurt pentru un anumit produs recent vizualizat, acordată exclusiv unei asemenea persoane (opțiunea nu este disponibilă pentru persoanele care nu sunt majore sau care sunt majore, dar care nu au acceptat acest lucru).

 

  1. CE INFORMAȚII DESPRE DVS. FOLOSIM?

Administratorul poate prelucra (prelua), în special, următoarele Date Personale ale Clienților:

  1. privind cei care utilizează Magazinul Online sau Aplicație:
    • – Datele Personale indicate în formularul completat la înregistrarea Contului, plasarea Comenzilor sau efectuarea Rezervării în Magazinul Online (în special, numele și prenumele; adresa poștei electronice, numărul telefonului de contact, adresa (stradă, numărul străzii, cod poștal, localitate, țară), adresa de domiciliu/desfășurarea activității/sediul (dacă este altă decât adresa de livrare), nr.contului bancar, iar în cazul Clienților neconsumatori, în plus, denumirea companiei și codul de identificare fiscală (CIF) și alte date colectate în cursul utilizării Magazinului Onlinew sau a Aplicației.
    • – Datele Personale furnizate pentru a utiliza Newsletter-ul, furnizate în timpul utilizării formularului de contact sau cele transmise la depunerea reclamației;
    • – Datele Personale indicate pentru a participa la concursuri;
    • – alte date, în special cele obținute pe baza activității Clientului pe Internet, în aplicațiile mobile sau în magazinele staționare aparținând companiei eobuwie.pl S.A., inclusiv cele obținute prin intermediul Magazinului Online, al Aplicației sau al altor canale de comunicare cu Clientul, utilizând cookie-uri și tehnologii similare
  2. completând datele conținute în formularul Facebook Lead Ads, Utilizatorul transmite Administratorului, de fiecare dată, Datele Personale indicate în formular, care pot include în special: numele, prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon;
  3. completând datele conținute în formularele de înscriere care permit Administratorului să efectueze campanii publicitare/concursuri în cadrul site-ului Facebook, Utilizatorul transmite Administratorului, de fiecare dată, Datele Personale indicate în formular, care pot include în special: numele, prenumele, adresa de corespondență, adresa de e-mail, numărul de telefon, numărul la pantofi

 

  1. DACĂ SUNTEȚI OBLIGAT SĂ NE FURNIZAȚI DATELE DVS. ȘI CARE SUNT POSIBILELE CONSECINȚE ALE NEFURNIZĂRII DE DATE?

Comunicarea Datelor Personale de către Client în Magazinul Online este voluntară, însă este necesară pentru a beneficia de anumite funcționalități ale magazinului nostru, de exemplu, pentru plasarea de către Client a unei Comenzi și decontarea ei (încheierea și realizarea Contractului de Vânzare), înregistrarea unui Cont sau efectuarea unei Rezervări (încheierea și realizarea Contractului de Prestare a Serviciilor), abonarea la newsletter sau utilizarea formularelor noastre.

De fiecare dată, domeniul de date necesare pentru a încheia un contract corespunzător, este indicat anterior în Magazinul Online (marcăm datele, a căror furnizare este necesară pentru a încheia un contract/a utiliza anumite funcționalități), în cadrul altor canale de comunicare cu Clientul sau în Regulament. Consecința nefurnizării Datelor Personale poate fi incapacitatea de a efectua în mod eficient operațiile menționate mai sus.

  1. CARE ESTE TEMEIUL LEGAL PE BAZA CĂRUIA FOLOSIM INFORMAȚIILE DESPRE DVS?

Motivul procesării Datelor Personale ale Clientului este în primul rând necesitatea de a îndeplini contractul la care este parte sau necesitatea de a lua măsuri la cererea acestuia înainte de încheierea Contractului (art.6 alin.1 litera b) a GDPR). Aceasta se aplică în principal Datelor cu Caracter Personal indicate în formular completat la înregistrarea unui Cont, plasarea Comenzilor și încheierea unui Contract de Vânzare sau efectuarea unei Rezervării în Magazinul Online, precum și când vă abonați la newsletter. De asemenea, în cazul Datelor Personale furnizate în legătură cu reclamația Clientului, baza legală pentru prelucrarea acestora este necesitatea de a executa/asista contractul de vânzare a bunurilor reclamate.

În cazul operațiunilor de prelucrare a datelor pentru scopurile de marketing menționate, cu excepția celor care sunt realizate în cadrul newsletter-ului, care funcționează conform unui regulament, baza pentru o astfel de prelucrare este îndeplinirea obiectivelor care decurg din interesele justificate legal, realizate de Administrator sau de partenerii săi (art.6 alin.1 lit.f) din GDPR) la care în acest caz partenerii nu participă la procesarea datelor Clientului. Pe de altă parte, în măsura în care partenerii Administratorului pot avea acces direct la aceste informații – baza legală pentru o astfel de prelucrare este consimțământul voluntar dat de Client (articolul 6 pct.1 lit.a) GDPR). Pe de alta parte, prezentarea, crearea, atribuirea și realizarea anunțurilor, ofertelor sau promoțiilor (reduceri) dedicate unui anumit Client, care se bazează exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv profilarea, adaptată, în măsura posibilului, preferințelor acestuia, se bazează pe un consimțământ voluntar al Clientului (art.6 alin.1 lit.a) din GDPR). Totuși, acest lucru se aplică numai Clienților majori.

În celelalte (alte) scopuri, Datele Personale ale Clientului pot fi procesate pe baza:

  1. consimțământului exprimat voluntar – de exemplu, din partea persoanelor care participă la concursuri (art.6 alin.1 lit.a) din GDPR);
  2. legislației aplicabile – atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea obligației legale a Administratorului, de exemplu atunci când, pe baza reglementărilor fiscale sau contabile, Administratorul decontează contractele de vânzare încheiate (art.6 alin.1 lit.c) din GDPR);
  3. scopurilor indispensabile, altor decât cele menționate mai sus, care rezultă din interesele legitime urmărite de Administrator sau de o terță parte, în special pentru a determina, pretinde sau apăra revendicări, să efectueze corespondența cu Clienții, inclusiv prin intermediul formularelor de contact (inclusiv acordarea răspunsurilor la mesajele Clienților), a analizelor de piață și a celor statistice (art.6 alin.1 lit.f) din GDPR);
  4. DACĂ DATELE DVS. SUNT SUPUSE PROFILĂRII ȘI CE ÎNSEAMNĂ ACEST LUCRU PENTRU DVS.?

Administratorul, în scopul prezentării reclamelor generale, a ofertelor sau promoțiilor (reduceri), destinate tuturor Clienților, într-un mod adaptat intereselor unui Client dat, își poate citi preferințele acestuia, de exemplu, analizând cât de des vizitează Magazinul Online și dacă și ce produse cumpără sau rezervă în magazinele staționare deținute de compania Sc Bardash Collection Srl Acest lucru permite o mai bună înțelegere a așteptărilor Clientului și adaptarea la nevoile acestuia, dar nu influențează în mod semnificativ deciziile acestuia. Datorită utilizării tehnologiilor avansate de către Administrator, activitățile de mai sus vor fi deseori efectuate de sistem într-un mod automat, datorită căruia conținutul trimis va fi cel mai recent și Clientul va putea să se familiarizeze rapid cu acesta.

În cazul clienților majori, analiza intereselor sau preferințelor, menționată, va fi utilizată, de asemenea, pentru a crea, a acorda, a realiza, în cel mai bun mod posibil, reclame, oferte sau promoții (rabaturi) dedicate, într-un mod automat care poate avea efecte juridice sau să-l afecteze într-un mod asemănător, putând limita accesul la ele pentru alți Clienți (această opțiune nu este disponibilă pentru Clienții care nu sunt majori sau nu au acceptat astfel de acțiuni ale Administratorului). De la simpla “profilare” (adică adaptarea mesajelor noastre, bannerelor conform cu preferințele dvs.), acțiunile noastre se disting prin faptul că rezultatul lor poate infuența alegerile dvs. în calitate de consumator, de exemplu, rezultatul poate fi în avantajul dvs., oferta privind încălțămintea va fi adresată doar dvs. pe baza istoricului cumpărăturilor și a alegerilor efectuate pe pagina noastră, la care nu vor avea acces alți clienți. Cu cât mai des Clientul respectiv folosește serviciile Administratorului și achiziționează produsele sale, cu atât mai bune pot fi pregătite promoții și surprize pentru el.

De asemenea, Administratorul poate procesa informații despre preferințele Clientului, care pot avea uneori natura Datelor Personale și care au fost acordate în mod voluntar Administratorului de către Client prin funcționalitatea Aplicației, inclusiv pentru a limita Produsele sau Promoțiile prezentate la o anumită dimensiune

 

  1. LA CINE PUTEM TRANSMITE DATELE DVS?

De fiecare dată catalogul destinatarilor Datelor cu Caracter Personal prelucrate de Administrator rezultă în primul rând din domeniul serviciilor utilizate de Client.

Catalogul destinatarilor de Date este, de asemenea, rezultatul consimțământului Clientului sau rezultă din lege și este precizat suplimentar ca urmare a acțiunilor întreprinse de către acesta în Magazinul Online

În procesul de prelucrare a Datelor Personale, partenerii Administratorului pot participa într-o măsură limitată, în special cei care ajută tehnic să conducă eficient Magazinul Online, inclusiv comunicarea cu Clienții noștri (de exemplu, ne sprijină în trimiterea de e-mailuri, iar în cazul acțiunilor publicitare – de asemena, în campanii de marketing), furnizori de servicii de hosting sau servicii teleinformatice, transportatori sau agenți care realizează expedieri de Comenzi, entități care deservesc plăți electronice sau prin carduri de plată în Magazinul Online, companii care furnizează servicii software, susțin Administratorul în campanii de marketing, precum și furnizori de servicii juridice și de consultanță .

În cadrul activității de marketing (publicitate), Administratorul beneficiază de serviciile unor terțe părți care utilizează fișierele cookie în Magazinul Online. Catalogul acestor entități este indicat în detaliu în punctele următoare ale prezentei Politici.

 

  1. DACĂ DATELE DVS. SUNT TRANSMISE, DE ASEMENEA, ÎN ȚĂRI TERȚE (ÎN AFARĂ SPAȚIULUI ECONOMIC EUROPEAN)?

În cadrul utilizării de către Administratorul a instrumentelor care sprijină activitățile sale curente, furnizate de ex. de compania Google, Datele Personale ale Clientului pot fi transmise către una din țări din afara Spațiului Economic European, în special în Statele Unite ale Americii (SUA) sau orice altă țară în care entitatea colaboratoare cu Administrator ține instrumentele pentru prelucrarea Datelor Personale.

Securitatea adecvată a Datelor cu Caracter Personal furnizate a fost asigurată de Administrator prin utilizarea clauzelor standard de protecție a datelor adoptate în temeiul deciziei Comisiei Europene și a acordurilor de încredințare a datelor pentru procesare care îndeplinesc cerințele GDPR. În cazul transferului de date din Europa în SUA, anumite entități situate acolo pot oferi în plus un nivel corespunzător de protecție a datelor în cadrul așa-numitului program Privacy Shield (mai multe informații sunt disponibile la: https://www.privacyshield.gov/).

Clientul are dreptul să obține o copie a nivelelor de securitate utilizate la transferarea datelor către țăra a treia, în special prin contactul cu noi.

Contactându-ne, Clientul are dreptul să obțină o copie a Datelor Personale transmise într-o țără terță.

 

  1. CE DREPTURI AVEȚI?

În orice moment, fiecare client are dreptul la:

  1. – depunerea unei plângeri la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal;
  2. – transferul de Date cu Caracter Personal, furnizate Administratorului și care sunt prelucrate într-un mod automat, iar prelucrarea se desfășoară pe baza consimțământului sau a unui contract, de exemplu, către un alt administrator.
  3. – accesul la Datele Personale (inclusiv, de exemplu, primirea informației care din Datele Personale sunt prelucrate);
  4. – cerere de rectificare și limitare a prelucrării (de exemplu, dacă Datele Personale sunt incorecte) sau ștergerea Datelor Personale (de exemplu, dacă au fost procesate ilegal);
  5. – retragerea oricărui consimțământ acordat Administratorului în orice moment, însă retragerea consimțământului nu afectează procesarea efectuată de Administrator în conformitate cu legea înainte de retragerea acestuia
  6. – ridicarea obiecțiunilor față de prelucrarea Datelor cu Caracter Personal care îl privesc, efectuată în scopul realizării intereselor legitime ale Administratorului sau a unui terț, în special față de prelucrarea în scopuri de marketing, inclusiv profilare (în cazul în care nu există niciun motiv important și justificat legal pentru procesare, superior intereselor Clientului).

 

 

  1. PE CE PERIOADA VOM STOCA DATELE DVS?

Datele Personale pot fi stocate pe perioada de utilizare a Magazinului Online (dar pot fi șterse la trei ani de la ultima activitate a Clientului în cadrul Magazinului Online), în cazul acțiunilor de marketing – până când Clientul ridică obiecții, iar în cazul în care datele sunt legate de cookie și tehnologii asemănătoare, în funcție de problemele tehnice, până la ștergerea acestor fișiere folosind setările browser-ului/dispozitivului (totuși, ștergerea fișierelor nu echivalează întotdeauna cu ștergerea Datelor Personale obținute prin aceste fișiere, de aceea, posibilitatea de contestare).

Dacă prelucrarea Datelor Personale depinde de consimțământul Clientului, Datele Personale pot fi procesate până la retragerea acordului.

În fiecare caz:

  1. De asemenea, Datele cu Caracter Personal vor fi stocate și atunci când legea (de ex. reglementările contabile sau fiscale) va obliga pe Administratorul să le proceseze
  2. Vom păstra Datele cu Caracter Personal mai mult timp în cazul în care Clientul ar avea vreo reclamație împotriva Administratorului, pentru a revendica pretenții din partea Administratorului, sau pentru a revendica sau a se apăra împotriva pretențiilor unor terți, în timpul perioadei de prescripție a acestora, definite de lege, în special de Codul Civil.

Așadar, în funcție de domeniul Datelor Personale și de scopurile prelucrării acestora, acestea pot fi stocate pentru o perioadă diferită.

În fiecare caz, perioadă mai lungă de stocare a Datelor Personale este decisivă.

 

  1. VEȚI PRIMI INFORMAȚIILE COMERCIALE (DE EX. LA ADRESA DVS. DE E-MAIL)?

Administratorul are capacitatea tehnică de a comunica cu Clientul de la distanță (de exemplu, prin e-mail).

Informațiile comerciale legate cu activitatea comercială a Administratorului sau a entităților care colaborează cu acesta, pot fi trimise numai pe baza consimțământului exprimat de Client, inclusiv după acceptarea regulamentului serviciului de newsletter.

 

  1. FIȘIERELE ”COOKIE”

Datorită faptului că tehnologia cookie utilizată de Administrator (sau alta tehnologie cu funcția apropiată cookie-urilor) colectează informații despre fiecare persoană care vizitează Magazinul Online următoarele prevederi ale Politicii se aplică persoanelor care utilizează Magazinul Online, indiferent dacă aceștia rămân Clienții săi (plasează Comenzi, rezervă Produse sau au un Cont) (denumiți în continuare “Vizitator”).

  1. Ce tehnologie utilizăm?

Magazinul Online utilizează tehnologia care stochează și obține accesul la informații pe un computer sau pe alt dispozitiv conectat la rețea (în special prin utilizarea cookie-urilor sau a soluțiilor conexe), pentru a asigura maximum de confort atunci când utilizează Magazinul Online, inclusiv în scopuri statistice și pentru adaptarea interesului Vizitatorului a conținutului publicitar prezentat de Administrator, partenerii săi și agenții de publicitate. În timpul vizitei la Magazinul Online, datele privind activitatea în Internet a Vizitatorului pot fi colectate în mod automat.

Datorită faptului că Administratorul poate utiliza soluții cu funcționalitate apropiată cookie-urilor, următoarele prevederi ale Politicii pot fi aplicate în mod corespunzător și pentru aceste tehnologii.

  1. Ce sunt fișierele ”cookies”?

Un fișier cookie reprezintă mici informații de text, trimise de către server și salvate pe partea dispozitivului Vizitatorului (de obicei, pe hard disk-ul computerului sau pe dispozitivul mobil). Sunt stocate acolo informațiile de care Magazinul Online ar putea să aibă nevoie pentru a se adapta la modalitățile de utilizare a Magazinului de către un Vizitator, și pentru a colecta date statistice privind Magazinul Online, inclusiv Aplicație (de exemplu, ce pagini au fost vizitate, ce elemente sunt descărcate) și date despre numele domeniului furnizorului de servicii de internet sau despre țara de origine a Vizitatorului. Tehnologia de stocare și accesare la identificatorul Vizitatorului permite funcționarea Aplicației în regimul off-line și salvarea preferințelor unui Vizitator care nu s-a logat. Aplicația păstrează ID-ul curent al Vizitatorului până când acesta se va loga la Aplicație, sau până la modificarea site-ului Aplicației pe un Magazin Online care operează într-o altă țară sau până la dezinstalarea (ștergerea)

Dacă fișierele ”cookies” colectează datele dvs. personale?

Când Vizitatorul folosește Magazinul Online, cookie-urile sunt utilizate pentru a identifica browser-ul sau dispozitivul acestuia – cookie-urile colectează tot felul de informații care, în principiu, nu constituie date personale (nu permit identificarea Vizitatorului). Unele informații, în funcție de conținutul și modul de utilizare a acestora, pot totuși să fie asociate cu o anumită persoană – atribuirea anumitor comportamente unui anumit Vizitator, de exemplu prin asocierea acestora cu datele furnizate în timpul înregistrării unui Cont în Magazinul Online – și, prin urmare, pot fi considerate drept date personale.

În ceea ce privește informațiile colectate prin fișierele cookie care pot fi asociate cu o anumită persoană, se aplică dispozițiile din Politica referitoare la Datele cu Caracter Personal, în special în ceea ce privește drepturile persoanei la care se referă datele respective. Informațiile despre informațiile colectate prin cookie-uri sunt, de asemenea, disponibile, printre altele în conținutul clauzei informative plasate într-un loc vizibil și ușor accesibil în timpul primei vizite la Magazinul Online.

  1. Care este baza legală pentru folosirea fișierelor ”cookies”

Obținerea și stocarea informațiilor folosind cookie-urile este posibilă pe baza consimțământului Vizitatorului. Ca standard, browser-ele sau un alt software instalat pe computer sau alt dispozitiv conectat la rețea, în mod implicit permit plasarea de cookie-uri pe un asemenea dispozitiv, și, astfel, colectarea informațiilor despre Vizitatori. În setările browser-ului web,sau în cadrul administrării cu politica de confidențialiatate pe pagina noastră consimțământul exprimat cu privire la utilizarea tehnologiei cookie, aici și a partenerilor noștri poate fi modificat sau retras în orice moment.(dar anumite părți ale magazinului pot să nu funcționeze corect). Retragerea consimțământului nu afectează conformitatea cu legalitatea prelucrării, care a fost realizată pe baza consimțământului acordat înainte de retragerea sa (detalii cu privire la modul de a retrage consimțământul, sunt prezentate în următoarele punctele ale prezentei Politici). Baza de prelucrare a datelor astfel obținute este un interes legitim al Administratorului, care constă în necesitatea de a asigura cel mai calitativ conținut prezentat de Administrator prin adaptarea acestuia la preferințele Vizitatorilor, precum și marketing – inclusiv direct – al produselor si serviciilor ale Administratorului. la care în acest caz partenerii nu participă la procesarea datelor Clientului. Pe de altă parte, în măsura în care partenerii Administratorului pot avea acces direct la aceste informații – baza legală pentru o astfel de prelucrare este consimțământul voluntar dat de Client.

  1. Pentru ce folosim fișierele ”cookies”?

Cookie-urile utilizate, în primul rând, sunt menite pentru a facilita Vizitatorului utilizarea Magazinului Online , de exemplu prin “memorarea” informațiilor oferite o singură dată, astfel încât acesta nu trebuie să le furnizeze de fiecare dată, precum și pentru a adapta conținutul lor, inclusiv reclamele prezentate, la preferințele Vizitatorului. Cookie-urile sunt, de asemenea, utilizate pentru a spori gradul de utilizare și personalizare a conținutului Magazinului Online, inclusiv prezentarea, crearea, atribuirea și realizarea reclamelor, ofertelor sau promoțiilor (reduceri) dedicate unui anumit Vizitator în conformitate cu interesele acestuia (se aplică numai atunci când persoana este majoră și a exprimat consimțământul pentru asemenea acțiune).

Folosind tehnologia cookie-urilor aplicată în Magazinul Online, există posibilitatea ca Administratorul să cunoască preferințele Vizitatorului – de exemplu, analizând cât de des vizitează Magazinul Online și dacă și ce produse cumpără în magazinele staționare care aparțin companiei Sc Bardash Collection Srl. Analiza comportamentului online ajută la înțelegerea mai bună a obiceiurilor și așteptărilor Vizitatorilor și la adaptarea la nevoile și interesele acestora. Datorită acestei tehnologii, este posibilă prezentarea Vizitatorilor a anunțurilor publicitare potrivite nevoilor și intereselor lor (și pregătirea pentru Vizitatorii majori care și-au exprimat consimțământul, a unor promoții mai bune și a unor surprize.

Pe baza cookie-urilor, Administratorul folosește, de asemenea, tehnologia care permite transmiterea mesajelor publicitare Vizitatorilor care mai înainte au vizitat Magazinul Online și care utilizează alte site-uri web.

  1. Vă puteți opune folosirii informatiilor provenite din fișierele “cookies”?

Vizitatorul se poate opune acțiunilor Administratorului întreprinse în scopul descris mai sus. În cazul în care Vizitatorul, aici acceptă prezentarea, crearea, atribuirea și realizarea reclamelor, ofertelor sau promoțiilor (reduceri) adaptate preferințelor sale, consimțământul acestuia poate fi retras în orice moment – dar acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării care a fost efectuată pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

  1. Ce fel de fișiere “cookies” sunt folosite de noi și dacă sunt dăunătoare?

Cookie-urile utilizate în Magazinul Online nu sunt dăunătoare pentru Vizitator sau computerul/dispozitivul terminal folosit de acesta, prin urmare recomandăm să nu le deconectați în browsere. Magazinul Online utilizează două tipuri de fișiere cookie: cookie-urile de sesiune care rămân stocate pe computerul sau pe dispozitivul mobil al Vizitatorului până când părăsiți site-ul sau dezactivați software-ul (browserul web), și cookie-urile permanente, care rămân pe dispozitivul Vizitatorului pentru timpul specificat în parametrii fișierelor cookie sau până când acestea vor fi eliminate manual într-un browser web.

  1. Cât timp vor fi stocate informațiile colectate de fișierele “cookies”?

Depinzând în principal de scopurile și temeiurile legale de prelucrarea Datelor cu Caracter Personal colectate prin cookie-uri, acestea pot fi stocate pentru perioada indicată la punctul 13 al Politici.

Datele Personale colectate de fișierele cookie care se referă la un Vizitator care nu este un Client, vor fi păstrate până la depunerea opoziției. Administratorul poate șterge Datele Personale dacă acestea nu sunt utilizate în scopuri de marketing timp de 3 ani, cu excepția cazului în care legea îl va obliga pe Administrator să proceseze Datele Personale mai mult timp.

O parte din Datele Personale poate fi stocată mai mult timp în cazul în care Vizitatorul ar avea vreo reclamație împotriva Administratorului, pentru a revendica pretenții din partea Administratorului, sau pentru a revendica sau a se apăra împotriva pretențiilor unor terți, în timpul perioadei de prescripție a acestora, definite de lege, în special de Codul Civil.

În orice caz, perioada mai lungă de stocare a datelor cu caracter personal este decisivă.

  1. Fișierele cookies utilizate în Magazinul Online.
Tip Descriere Timpul de expirare
PAGECACHE_ENV Necesar pentru a afișa Vizitatorului versiunea corectă a paginii. 1 zi
frontend Stochează ID-ul sesiunii Vizitatorului în Magazinul Online. 1 zi
snowmessage Necesar pentru a afișa mesaje în magazin.
Cookie-ul conține data la care mesajul pentru Utilizator a apărut în sistem. După setarea cookie-ului, browser-ul Utilizatorului interoghează magazinul pentru conținutul mesajelor și le afișează Utilizatorului.
Cookie-ul este șters după descărcarea mesajelor.
până la închiderea browser-ului
snow_cache_timestamp_[id-magazin] Folosit pentru a verifica dacă datele din browser-ul Vizitatorului trebuie să fie actualizate. Acest fișier cookie stochează data de generare a detaliilor paginii, stocate de browser-ul Vizitatorului (cum ar fi, de exemplu, Coșul de cumpărături, link-uri referitoare la asistența Contului). până la închiderea browser-ului
store Permite activarea versiunii corespunzătoare a Magazinului Online. până la închiderea browser-ului
cookies_accepted Creat atunci când citiți mesajul despre utilizarea cookie-urilor de către site. Necesar pentru a ascunde mesajul pentru Vizitatorii care au citit deja mesajul. 365 zile
userCountry Stochează informația despre țara Vizitatorului, obținută pe baza locației adresei IP. 365 zile
geo_store_switch_popup[cod-țară] Unde [cod-țară] este codul de țară care a fost preluat de la adresa IP a utilizatorului. Cookie-ul determină dacă un pop-up a fost afișat cu sugestia de a schimba magazinul cu altul corespunzător cu locația adresei IP a utilizatorului. Legat de cookie-ul userCountry. 365 zile
ygc Conține un cod care identifică Vizitatorul în scopuri de marketing. 365 zile
  1. Fișiere cookie terță parte (third party cookies)

Cookie-urile folosite de Administrator sunt destinate în primul rând optimizării deservirii Vizitatorului atunci când acesta folosește Magazinul Online. Administratorul colaborează, totuși, cu alte companii în domeniul activității lor de marketing (publicitate). Pentru nevoile acestei cooperări, browser-ul sau un alt software instalat pe dispozitivul Vizitatorului, salvează și cookie-urile provenite de la entitățile care desfășoară astfel de activitate de marketing, care pot deveni administratorii datelor personale ale Clientului. Fișierele cookie trimise de aceste entități sunt menite să prezinte Vizitatorului numai aceste anunțuri publicitare care corespund intereselor și nevoilor sale personale. În opinia Administratorului, afișarea unei publicități personalizate pentru Vizitator este mai atractivă decât o reclamă care nu are nicio legătură cu nevoile sale. Fără aceste fișiere, acest lucru nu ar fi posibil deoarece tocmai companiile care colaborează cu Administratorul furnizează materiale publicitare pentru Vizitatori.

În cadrul activității de marketing, Administratorul beneficiază de serviciile următoarelor entități care utilizează fișiere cookie în Magazinul Online:

  1. Criteo (Clientul poate afla mai multe despre cum să renunțe la reclame bazată pe domeniu interese, de exemplu prin vizitarea site-urilor web: http://www.networkadvertising.org/choices/sau http://www.youronlinechoices.com/);
  2. Google Ireland Limited
  3. Awin
  4. Convertiser
  5. HotJar
  6. Synerise
  7. Tradedoubler
  8. Facebook
  9. Pingdom
  10. RTB Houes
  11. Opineo
  12. TrustedshopHeureka

Mai multe informații despre fișierele cookie ale entităților menționate pot fi găsite în politicile lor de confidențialitate.

  1. Cum pot fi șterse/blocate fișierele „cookies”

Vizitatorul poate schimba modul în care fișierele cookie sunt utilizate prin gestionarea consimțământului exprimat ca parte a setărilor de confidențialitate de pe site-ul nostru web sau din browser sau de Aplicație, inclusiv să blocheze sau să șteargă acele care provin din Magazinul Online (și din alte site-uri web). Pentru aceasta, trebuie modificate setările browserul-ului sau ale Aplicației. Metoda de ștergere diferă în funcție de browser-ul utilizat. Informațiile despre modul de ștergere a fișierelor cookie ar trebui să se afle în fila “Ajutor” a browser-ului selectat. Eliminarea cookie-urilor nu echivalează cu ștergerea Datelor Personale de către Administratorul de Date Personale, obținute prin intermediul fișierelor cookie.

De exemplu, în browser-ul Internet Explorer, fișierele cookie pot fi modificate de la nivelul: Instrumente -> Opțiuni Internet -> Confidențialitate; în browser-ul Mozilla Firefox: Instrumente -> Opțiuni -> Confidențialitate; în timp ce în browser-ul Google Chrome: Setări -> Afișați setări avansate -> Confidențialitate -> Setări de conținut -> Cookie-uri. Căile de acces pot varia în funcție de versiunea de browser utilizată.

Informații detaliate privind gestionarea fișierelor cookie pe un telefon mobil sau pe alt dispozitiv mobil pot fi găsite în manualul utilizatorului/instrucțiuni de utilizare pentru telefonul respectiv sau dispozitivul mobil.

De asemenea, este posibilă blocarea fișierelor cookie ale unor terțe părți, cu acceptarea simultană a cookie-urilor utilizate direct de către Administrator (opțiunea “blocați cookie-urile site-urilor terțe”).

  1. Ce consecințe va avea ștergerea sau blocarea fișierelor ”cookies”?

Restricționarea utilizării cookie-urilor pe un anumit dispozitiv face imposibilă sau împiedică în mod esențial utilizarea corectă a Magazinului Online, de exemplu, poate avea legătură cu incapacitatea de a menține sesiunea de logare.

 

  1. CUM NE PUTEȚI CONTACTA?

În orice moment, puteți contacta Administratorul trimițând un mesaj prin poșta tradițională sau prin poșta electronică la adresa Administratorului indicată în introducerea Politicii sau prin telefon la numărul de telefon indicat în introducerea Politicii, precum și în cadrul site-ului Facebook.

Administratorul păstrează corespondența în scopuri statistice și pentru a reacționa cât mai bine și cât mai rapid la solicitările care apar, precum și pentru a soluționa reclamațiile și deciziile luate pe baza eventualelor semnalări privind intervențiile administrative în Contul indicat. Adresele și datele colectate în acest mod, nu vor fi utilizate pentru comunicare în alte scopuri decât soluționarea solicitării.

În cazul contactului cu Administrator pentru a efectua acțiuni concrete (de exemplu, depunerea unei plângeri utilizând formularul), Administratorul poate să se adreseze din nou persoanei respective să furnizeze date, inclusiv Date Personale, de exemplu sub formă de nume, prenume, adresă de e-mail etc., să își confirme identitatea și să faciliteze feedback-ul în problema anunțată pentru a efectua intervenția solicitată. Furnizarea acestor date nu este obligatorie, însă poate fi necesară pentru desfășurarea acțiunii sau obținerea informației care prezintă interes pentru persoana respectivă.

 

  1. CUM PROTEJÂM DATELE DVS?

Administratorul, luând în considerare stadiul cunoștințelor tehnice, costul implementării și natura, domeniul, contextul și scopurile prelucrării precum și riscul de a încălca drepturile sau libertățile persoanelor fizice cu diferită probabilitate de apariție și gravitate a amenințării, aplică măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura protecția Datelor cu Caracter Personal prelucrate, corespunzătoare pentru riscuri și categorii de date protejate, în special, protejează datele împotriva partajării lor persoanelor neautorizate, a preluării lor de o persoană neautorizată, a prelucrării lor cu încălcarea legilor aplicabile precum și a schimbării, pierderii, deteriorării sau distrugerii. Dezvăluirea în exterior a informațiilor cu privire la măsurile tehnice și organizatorice aplicate pentru protecția prelucrării, poate submina eficacitatea acestora, ceea ce pune în pericol protecția adecvată a Datelor cu Caracter Personal.

Administratorul pune la dispoziție, corespunzător, de exemplu, următoarele măsuri tehnice pentru a preveni procurarea și modificarea de către persoane neautorizate a Datelor Personale trimise pe calea electronică:

  1. Securizarea setului de date împotriva accesului neautorizat.
  2. Certificat SSL pe paginile Magazinului Online în care sunt furnizate Date Personale.
  3. Criptarea datelor utilizate pentru a autoriza persoana care beneficiază de funcționalitatea Magazinului Online.
  4. Accesul la Cont doar după indicarea login-ului și parolei individuale.

 

  1. LINK-URI LA ALTE SITE-URI DE INTERNET

Magazinul Online poate conține link-uri către alte site-uri web. Administratorul vă recomandă să citiți regulamentele și politicile de confidențialitate utilizate de alte site-uri web. Această politică se aplică numai activităților indicate ale Administratorului.

 

  1. DACĂ ACEASTĂ POLITICA POATE FI SCHIMBATĂ ȘI CUM VEȚI AFLA ACEST LUCRU?

Administratorul poate modifica Politica în viitor pentru următoarele motive importante:

  1. modificări ale dispozițiilor legale obligatorii, în special în ceea ce privește protecția Datelor cu Caracter Personal, legea telecomunicațiilor, serviciile oferite pe cale electronică și reglementarea drepturilor consumatorilor, care influențează drepturile și obligațiile Administratorului sau drepturile și obligațiile persoanei la care se referă date;
  2. dezvoltarea funcționalității sau Serviciilor Electronice, impusă de evoluția tehnologiei de Internet, inclusiv aplicarea/implementarea de noi soluții tehnologice sau tehnice care afectează domeniul de aplicare al Politicii.

De fiecare dată, Administratorul va insera pe site-ul Magazinului Online și în Aplicație informații despre modificările în Politică. Odată cu fiecare schimbare, noua versiune a Politicii va apărea cu o nouă dată.